מצגשית - תשובות לשאלות נפוצות
תהליך ההרשמה:
שאלה : האם עולה כסף להירשם ולערוך את המצגת?
תשובה : לא! חלק מהייחודיות שלנו כמערכת מובילה בתחומה, שאין לכם שום התחייבות. תוכלו לבחור מצגת, לערוך אותה, לקבל אותה בפורמט הגהה למייל, לעשות כמה סבבי תיקונים שאתם רוצים, ורק כשאתם מרוצים מהתוצאה, תרכשו את המצגת ותקבלו אותה בפורמט איכות גבוהה ללא סימן מים.
שאלה : מדוע צריך תהליך הרשמה?
תשובה : תהליך ההרשמה הוא מהיר ובחינם. בעזרת ההרשמה נוכל לשלוח לכם את המצגת לתיבת הדואר האישית שלכם.
שאלה: האם אני יכול לערוך את אותה מצגת לכמה אנשים שונים במקביל?
תשובה: בהחלט. יש להירשם מחדש לכל מצגת בנפרד דרך לינק ההרשמה. אפשר בתהליך ההרשמה לכתוב עבור מי המצגת.
תקבלו למייל שלכם לינקים ניפרדים לכל הרשמה והרשמה.
עריכה :
שאלה : האם אני חייבים למלא את כל התמונות במצגת?
תשובה : בהחלט לא. המערכת שלנו יודעת לערוך את המצגת לפי כמות התמונות שהכנסתם. לקצר או להאריך אותה.
שאלה : אני רוצה להכניס יותר תמונות במצגת, אבל הגעתי למקסימום האפשרי
תשובה : לכל מצגת יש את כמות התמונות המקסימאלית שניתן להכניס בה. אנו מתכננים את המצגות כך, שהן לא ישעממו. יותר מידי תמונות במצגת אחת, יכולות לשעמם את הצופה, לכן אנחנו ממליצים להכין מצגת נוספת עם גרפיקה שונה לעוד תמונות, ולחבר את 2 המצגות ביחד (נוכל לעזור לכם בכך, צרו איתנו קשר).
שאלה : תוך כמה זמן מקבלים את הסרט בפורמט ההגהה?
תשובה : בד"כ תוך שעתיים ולפעמים פחות!
לעיתים בשעות העומס, המערכת עלולה לשלוח את ההגהה בזמן ארוך יותר. אין מה להיבהל, אלא לחכות בסבלנות שתקבלו מאיתנו מייל עם לינק למצגת. במידה ולא קיבלתם את המצגת תוך 24 שעות, אנא פנו לשירות ולתמיכה שלנו.
שאלה : ערכתי את המצגת, וקיבלתי קובץ הגהה במייל. נכנסתי שוב פעם למצגת ולא ראיתי את העריכה שלי! הכל ריק? הצילו! מה עושים?
תשובה : לא לדאוג! שום דבר לא נמחק... לאחר העריכה הראשונית, שלחנו אליך למייל לינק נוסף, ואיתו אפשר לעשות עריכה חוזרה והגהה ללא הגבלה. פשוט צריך להיכנס למערכת דרך הלינק החדש ששלחנו. כותרת המייל הזה " לינק לעריכה ללא הגבלה".
שאלה : כמה פעמים אני יכול לעשות הגהה למצגת?
תשובה : ללא הגבלה! זאת הייחודיות שלנו כנותני שירות. אנחנו לא מחייבים אתכם כל עוד אתם לא מרוצים ב-100% . חשוב לציין שאת להגהה נשלח בפורמט הגהה - שזה אומר באיכות נמוכה עם סימן מים אדום - איקס.
שאלה : ניתן להעלות שירים משלי למצגת?
תשובה : ניתן להעלות שירים למצגת, בהתאם לאורך שלה, שיצויין בתהליך העלאת השיר. חשוב שאורך השיר יהיה ארוך יותר מאורך המצגת. במידה והשיר יהיה קצר יותר, השיר יתנגן שוב פעם עד לסיום המצגת עצמה. חשוב מאוד לציין שאין להשתמש בשירים עם זכויות יוצרים ללא אישור של בעלי הזכויות מפורשות בכתב.
סיום ותשלום :
שאלה : מתי משלמים?
תשובה : משלמים רק לאחר שראיתם את ההגהה האחרונה ואתם מרוצים מהתוצאה. היכנסו שוב פעם דרך הלינק של "לינק להגהה ללא הגבלה" שקיבלתם במייל, וביחרו בפעם באופציית התשלום. אתם תופנו לעמוד התשלום.
שאלה : איך אפשר לשלם על המצגת?
תשובה : הכי נוח ומהיר דרך PAYPAL. במידה ואין לכם חשבון PAYPAL ניתן לשלם גם בלינק לתשלום דרך כרטיס אשראי רגיל. הסליקה היא גם דרך PAYPAL.
במידה ואתם מעוניינים לשלם עבור המצגת דרך אמצעי תשלום אחר, למשל בעזרת אפליקציית תשלום כמו BIT או דרך העברה בנקאית, אנא פנו לשירות הלקוחות וניתן לכם את כל האפשרויות לתשלום.
שאלה : כיצד אני מקבל את המצגת הסופית באיכות גבוהה?
תשובה : באותו אופן כמו שקיבלתם את המצגת בפורמט להגהה. רק שהפעם גודל הקובץ יהיה גדול משמעותית, באיכות HD, וללא סימן מים איקס אדום.
שאלה : תוך כמה זמן מקבלים את המצגת הערוכה והסופית?
תשובה : בד"כ תוך כמה שעות, תלוי בעומס על המערכת. במידה ולא קיבלתם את המצגת תוך 24 שעות מהתשלום, אנא פנו לשירות הלקוחות.
שאלה : לאחר התשלום וקבלת המצגת הסופית, ניתן שוב פעם לערוך אותה?
תשובה :לא. לאחר התשלום, ושליחת המצגת המוגמרת אליכם, למעשה קיבלתם את המוצר המוגמר ובכך נגמר הסכם השירות שלנו.
ניתן להפיק מצגת חדשה ע"י הרשמה חדשה. במקרים חריגיםבלבד, ניתן ליצור איתנו קשר לשירות הלקוחות.
יש לכם עוד שאלות שלא ענינו עליהן?
נשמח לעמור במייל : [email protected]
או בטלפון 0522-295517 בין השעות 10:00 עד 20:00 בימי א'-ה'